Skip to content

0547

Uavhengig nyhetskanal for norsk baker- og konditorbransje.

0492

AquaVIT er medlemsbladet til Norske Akevitters Venner, Norges eneste organisasjon med norsk mat- og drikkekultur som hovedformål.

Frekvens: 4 utgaver pr år

0486

Kystmagasinet har fiskeflåten, fiskeindustrien og leverandørindustrien som sin primære målgruppe. Siden 1997 har Kystmagasinet satt fokus på industrien langs Norges langstrakte kyst. Vi har blitt spesielt gode på teknologi og fiskeflåten. Her finner du bilder og reportasjer fra våre mange besøk på nybygg, noe som har blitt godt mottatt i markedet. Våre nettsider holdes også kontinuerlig oppdatert med nyheter innen elektronikk, foredling, forskning, kyst og havfiske, samt motor og fremdrift.

Opplag: 5 346; Frekvens: 9 utgaver pr år

0467

Medlemsblad for organiserte i Norsk Nærings- og Nytelsesmiddelarbeiderforbund.

Opplag: 25 646; Frekvens: 9 utgaver pr år

0427

Gartneryrket (GY) er et faglig og næringspolitisk organ for gartneri og hagebruk i Norge, utgitt av Norsk Gartnerforbund.

Formålet med bladet er gjennom reportasjer, artikler av spaltister og intervjuer m.m. å informere næringens utøvere om den tekniske, biologiske og økonomiske utviklingen her i landet, så vel som i utlandet.

Videre skal bladet orientere medlemmene om forbundet og faglagenes arbeid.

Gartneryrket skal også holde styresmaktene og offentlige institusjoner orientert om hva som skjer innenfor næringen, og gi til kjenne forbundets og faglagenes syn på næringspolitiske spørsmål.

Opplag: 1 426; Frekvens: 12 utgaver pr år

0357

Kjøkkensjefen, etablert 1953, utgis av Norges Kokkemesteres Landsforening, (NKL).
Kjøkkensjefen setter fokus på mat, trender og aktualiteter i mat-Norge, og dekker kokkeaktiviteter, arrangementer og konkurranser Norge rundt.

Kjøkkensjefen skal være informativ og ivareta alle faggrupper innenfor kokkefaget.

Motto for bladet er; Faget i fokus!

Opplag: 1 503; Frekvens: 4 utgaver pr år

0313

NORGES FAGBLAD FOR BAKER- OG KONDITORBRANSJEN – Vår visjon har alltid vært å være et av de mest moderne og delikate bladene innen matbransjen i Norge – vi skal inspirere, engasjere og informere.

I anledning Baker- og Konditorbransjens Landsforenings 125 års jubileum har magasinets design, layout og innhold fått en storslått oppgradering i 2023, samt at vi har tatt magasinet “inhouse”.

Vårt mål med magasinet er å styrke felleskapet og det å skape stolthet for fag og bransje! Vi ønsker å formidle kunnskap, dele informasjon, oppskrifter, fagstoff, nyt- tige tips og selvsagt også – LIDENSKAPEN. Ved å inspirere, engasjere og skape stolthet, håper vi også å kunne rekruttere unge og nye inn til bransjen.

I 2023 vil vi også kunne tilby helt nye muligheter når det kommer til annonsering i bladet, og vi planlegger også spennende ting digitalt.

Antall lesere: 3 000 (Kantar Media Fagpresse 2018)
Opplag: 660; Frekvens: 6 utgaver pr år

0292

Ren Mat er landets eneste magasin med et rendyrket fokus på økologisk mat og grønn livsstil. Vi søker å formidle kunnskap om økologisk mat på en grundig og inspirerende måte, slik at forbrukere blir inspirert til å etterspørre økologisk, næringslivet motiveres til å satse og bøndene til å dyrke og produsere mat etter økologiske prinsipper. Gjennom grundige reportasjer, inspirerende oppskrifter, nytt om matvarer, vin, bøker, ernæring og forskning, hjelper vi forbruker å finne de sunne og grønne alternativene.



Magasinet er uunnværlig for alle som vil følge med på utviklingen innen økologisk mat, landbruk og forbruk, og som er opptatt av en bærekraftig og fornuftig bruk av ressursene. Ren Mat holder leserne oppdatert på sammenhengen mellom mat, matproduksjon, miljø og helse. Våre lesere er bevisste forbrukere, matprodusenter, forskere, byråkrater og folk i foredlingsindustri og omsetningsledd. Medlemmer i den ideelle organisasjonen Økologisk Norge mottar Ren Mat, i tillegg til bladets øvrige abonnenter. Ren Mat fås også i løssalg hos Narvesen, gårdsbutikker, kafeer, selvstendige kolonialer i tillegg til nettbutikker med et grønt fokus.

Opplag: 9 077; Frekvens: 4 utgaver pr år

0230

Horeca er bransjens klart ledende ledertidsskrift, uunnværlig for proffene som ønsker å oppdatere seg på feltene organisasjon, ledelse, drift og konsept. Magasinet er velrenommert som forum for erfaringsutveksling og for gode råd til bransjen, beskrivelser av spennende konsepter, bedrifts- og trendanalyser.




Horeca redigeres etter Vær varsom-plakaten og Redaktør-plakaten.

Opplag: 4 251; Frekvens: 7 utgaver pr år

0225

Apéritif er et spesialblad for serveringssteder som hoteller, restauranter, kaféer, barer, puber, selskapslokaler, samt cateringvirksomhet samt fagblad for Norsk Vinkelnerforening. Bladets formål er å øke kunnskapen om innkjøp, salg og servering av mat og drikke blant ansatte i hotell- og restaurantbransjen. Dette gjøres ved å bringe stoff med høy nytteverdi hvor det faglige og det estetiske vies stor oppmerksomhet.


Bransjen kan også nås digitalt gjennom vårt nyhetsbrev som distribueres ukentlig til 3 000 beslutningstakere.


Apéritif er siden 1995 også tilgjengelig på internett gjennom aperitif.no som er Norges mest besøkte om mat og drikke rettet mot forbrukere med 200.000/700.000 unike brukere i uken/måneden (oktober 2023). Der finner du blant annet en komplett oversikt over produktene du får kjøpt på Vinmonopolet, en digital kokebok med over 20 000 oppskrifter og en digital drinkbok med 2 000 drinkoppskrifter. Vi sender ut over 350 000 eposter i uken til mat- og drikkeinteresserte som abonnerer på Dagens rett, Ukens vin, Ukens godbiter, Ukens kake, Ukens drink og vårt ukentlige nyhetsbrev.

* Lesertallet inkluderer ikke digital distribusjon.
Antall lesere: 40 000 (KANTAR Fagpresse 2023)
Opplag: 4 927; Frekvens: 7 utgaver pr år

Tilbake til toppen