ProDrink er Norges eneste fagavis om brennevin og likør. Etablert i 2020, og utkommer fire ganger årlig. Distribueres til mer enn 4.500 serveringssteder med skjenkebevilling, i tillegg til samtlige Vinmonopol-utsalg. Utgis kun på papir, intet nettsted.
Archives
0533
ProDrink er Norges eneste fagavis om brennevin og likør. Etablert i 2020, og utkommer fire ganger årlig. Distribueres til mer enn 4.500 serveringssteder med skjenkebevilling, i tillegg til samtlige Vinmonopol-utsalg. Utgis kun på papir, intet nettsted.
0492
AquaVIT er medlemsbladet til Norske Akevitters Venner, Norges eneste organisasjon med norsk mat- og drikkekultur som hovedformål.
Frekvens: 4 utgaver pr år
0461
ProBeer Dagligvare er fagbladet for øl, cider og FAB i dagligvaresegmentet (under 4,7% vol). Bladet sendes alle dagligvarebutikker, og er i første rekke tenkt til drikkevareansvarlige, ferskvareansvarlige og kjøpmann/butikksjef. Grunntanken er at ProBeer skal sette butikkansatte i stand til å rådgi kunden bedre, samt øke interessen for en av de aller største varegruppene i handelen.
Opplag: 8 253; Frekvens: 4 utgaver pr år
0471
Fagavis om øl og brennevin som distribueres til barer, restauranter og hoteller i Norge.
Opplag: 5 407; Frekvens: 4 utgaver pr år
0455
Frisør vil informere og inspirere fagfolk i frisørbransjen samt bidra til bedre salongdrift.
Opplag: 6 315; Frekvens: 4 utgaver pr år
0445
Salong Hud & velvære er et business-to-business magasin – laget ene og alene for salongeiere og -drivere. Vår ambisjon er å inspirere til god salongdrift og informere om aktuelle bransjesaker.
I Salong Hud & velvære treffer du aktive hudpleiebedrifter i hele Norge.
Opplag: 3 144; Frekvens: 4 utgaver pr år
0357
Kjøkkensjefen, etablert 1953, utgis av Norges Kokkemesteres Landsforening, (NKL).
Kjøkkensjefen setter fokus på mat, trender og aktualiteter i mat-Norge, og dekker kokkeaktiviteter, arrangementer og konkurranser Norge rundt.
Kjøkkensjefen skal være informativ og ivareta alle faggrupper innenfor kokkefaget.
Motto for bladet er; Faget i fokus!
Opplag: 1 582; Frekvens: 4 utgaver pr år
0313
NORGES FAGBLAD FOR BAKER- OG KONDITORBRANSJEN – Vår visjon har alltid vært å være et av de mest moderne og delikate bladene innen matbransjen i Norge – vi skal inspirere, engasjere og informere.
I anledning Baker- og Konditorbransjens Landsforenings 125 års jubileum har magasinets design, layout og innhold fått en storslått oppgradering i 2023, samt at vi har tatt magasinet “inhouse”.
Vårt mål med magasinet er å styrke felleskapet og det å skape stolthet for fag og bransje! Vi ønsker å formidle kunnskap, dele informasjon, oppskrifter, fagstoff, nyt- tige tips og selvsagt også – LIDENSKAPEN. Ved å inspirere, engasjere og skape stolthet, håper vi også å kunne rekruttere unge og nye inn til bransjen.
I 2023 vil vi også kunne tilby helt nye muligheter når det kommer til annonsering i bladet, og vi planlegger også spennende ting digitalt.
Antall lesere: 3 000 (Kantar Media Fagpresse 2018)
Opplag: 617; Frekvens: 6 utgaver pr år
0225
Apéritif er et spesialblad for serveringssteder som hoteller, restauranter, kaféer, barer, puber, selskapslokaler, samt cateringvirksomhet samt fagblad for Norsk Vinkelnerforening. Bladets formål er å øke kunnskapen om innkjøp, salg og servering av mat og drikke blant ansatte i hotell- og restaurantbransjen. Dette gjøres ved å bringe stoff med høy nytteverdi hvor det faglige og det estetiske vies stor oppmerksomhet.
Apéritif er også tilgjengelig på internett gjennom aperitif.no som er Norges mest besøkte om mat og drikke rettet mot forbrukere med 160.000/570.000 unike brukere i uken/måneden (september 2018). Der finner du blant annet en komplett oversikt over produktene du får kjøpt på Vinmonopolet, en Kokebok med over 5.000 oppskrifter og en Bartender med 3.600 drinkoppskrifter. Vi sender ut over 380.000 eposter i uken til mat- og drikkeinteresserte som abonnerer på Dagens rett, Ukens vin, Ukens godbiter, Ukens kake, Ukens drink og vårt ukentlige nyhetsbrev. Dessuten sender vi ut et nyhetsbrev to ganger i måneden til serveringsbransjen.
* Lesertallet inkluderer ikke digital distribusjon.
Antall lesere: 42 000 (KANTAR Media Fagpresse 2019)
Opplag: 4 928; Frekvens: 8 utgaver pr år
0230
Horeca er bransjens klart ledende ledertidsskrift, uunnværlig for proffene som ønsker å oppdatere seg på feltene organisasjon, ledelse, drift og konsept. Magasinet er velrenommert som forum for erfaringsutveksling og for gode råd til bransjen, beskrivelser av spennende konsepter, bedrifts- og trendanalyser.
Horeca redigeres etter Vær varsom-plakaten og Redaktør-plakaten.
Opplag: 4 506; Frekvens: 7 utgaver pr år