Skip to content

0547

Uavhengig nyhetskanal for norsk baker- og konditorbransje.

0533

ProDrink er Norges eneste fagavis om brennevin og likør. Etablert i 2020, og utkommer fire ganger årlig. Distribueres til mer enn 4.500 serveringssteder med skjenkebevilling, i tillegg til samtlige Vinmonopol-utsalg. Utgis kun på papir, intet nettsted.

0492

AquaVIT er medlemsbladet til Norske Akevitters Venner, Norges eneste organisasjon med norsk mat- og drikkekultur som hovedformål.

Frekvens: 4 utgaver pr år

0471

Fagavis om øl og brennevin som distribueres til barer, restauranter og hoteller i Norge.

Opplag: 5 407; Frekvens: 4 utgaver pr år

0461

ProBeer Dagligvare er fagbladet for øl, cider og FAB i dagligvaresegmentet (under 4,7% vol). Bladet sendes alle dagligvarebutikker, og er i første rekke tenkt til drikkevareansvarlige, ferskvareansvarlige og kjøpmann/butikksjef. Grunntanken er at ProBeer skal sette butikkansatte i stand til å rådgi kunden bedre, samt øke interessen for en av de aller største varegruppene i handelen.

Opplag: 8 253; Frekvens: 4 utgaver pr år

0455

Frisør vil informere og inspirere fagfolk i frisørbransjen samt bidra til bedre salongdrift.

Opplag: 6 315; Frekvens: 4 utgaver pr år

0445

Salong Hud & velvære er et business-to-business magasin – laget ene og alene for salongeiere og -drivere. Vår ambisjon er å inspirere til god salongdrift og informere om aktuelle bransjesaker.

I Salong Hud & velvære treffer du aktive hudpleiebedrifter i hele Norge.

Opplag: 3 144; Frekvens: 4 utgaver pr år

0357

Kjøkkensjefen, etablert 1953, utgis av Norges Kokkemesteres Landsforening, (NKL).
Kjøkkensjefen setter fokus på mat, trender og aktualiteter i mat-Norge, og dekker kokkeaktiviteter, arrangementer og konkurranser Norge rundt.

Kjøkkensjefen skal være informativ og ivareta alle faggrupper innenfor kokkefaget.

Motto for bladet er; Faget i fokus!

Opplag: 1 503; Frekvens: 4 utgaver pr år

0313

NORGES FAGBLAD FOR BAKER- OG KONDITORBRANSJEN – Vår visjon har alltid vært å være et av de mest moderne og delikate bladene innen matbransjen i Norge – vi skal inspirere, engasjere og informere.

I anledning Baker- og Konditorbransjens Landsforenings 125 års jubileum har magasinets design, layout og innhold fått en storslått oppgradering i 2023, samt at vi har tatt magasinet “inhouse”.

Vårt mål med magasinet er å styrke felleskapet og det å skape stolthet for fag og bransje! Vi ønsker å formidle kunnskap, dele informasjon, oppskrifter, fagstoff, nyt- tige tips og selvsagt også – LIDENSKAPEN. Ved å inspirere, engasjere og skape stolthet, håper vi også å kunne rekruttere unge og nye inn til bransjen.

I 2023 vil vi også kunne tilby helt nye muligheter når det kommer til annonsering i bladet, og vi planlegger også spennende ting digitalt.

Antall lesere: 3 000 (Kantar Media Fagpresse 2018)
Opplag: 660; Frekvens: 6 utgaver pr år

0232

HK-Nytt er fagbladet til Handel og Kontor i Norge, LOs tredje største forbund. Bladet bringer aktuelt faglig stoff og reportasjer til kontor-, butikk- og lageransatte over hele landet.

Handel og Kontor organiserer i en rekke bransjer, hvorav halvparten arbeider innen detaljhandelen. 10% er ansatt på kontor og lager i engroshandelen, og 10% arbeider i ulike bransjer innen industrien. 10% av HK-medlemmene arbeider i ulike organisasjoner. Resten arbeider innen bransjer som luftfart og reiseliv, aviser og trykkerier, Vinmonopolet, bensinstasjoner, forlag, bokklubber med mer.

Opplag: 73 837; Frekvens: 10 utgaver pr år

Tilbake til toppen