Skip to content

0230

Horeca er bransjens klart ledende ledertidsskrift, uunnværlig for proffene som ønsker å oppdatere seg på feltene organisasjon, ledelse, drift og konsept. Magasinet er velrenommert som forum for erfaringsutveksling og for gode råd til bransjen, beskrivelser av spennende konsepter, bedrifts- og trendanalyser.




Horeca redigeres etter Vær varsom-plakaten og Redaktør-plakaten.

Opplag: 4 251; Frekvens: 7 utgaver pr år

0225

Apéritif er et spesialblad for serveringssteder som hoteller, restauranter, kaféer, barer, puber, selskapslokaler, samt cateringvirksomhet samt fagblad for Norsk Vinkelnerforening. Bladets formål er å øke kunnskapen om innkjøp, salg og servering av mat og drikke blant ansatte i hotell- og restaurantbransjen. Dette gjøres ved å bringe stoff med høy nytteverdi hvor det faglige og det estetiske vies stor oppmerksomhet.


Bransjen kan også nås digitalt gjennom vårt nyhetsbrev som distribueres ukentlig til 3 000 beslutningstakere.


Apéritif er siden 1995 også tilgjengelig på internett gjennom aperitif.no som er Norges mest besøkte om mat og drikke rettet mot forbrukere med 200.000/700.000 unike brukere i uken/måneden (oktober 2023). Der finner du blant annet en komplett oversikt over produktene du får kjøpt på Vinmonopolet, en digital kokebok med over 20 000 oppskrifter og en digital drinkbok med 2 000 drinkoppskrifter. Vi sender ut over 350 000 eposter i uken til mat- og drikkeinteresserte som abonnerer på Dagens rett, Ukens vin, Ukens godbiter, Ukens kake, Ukens drink og vårt ukentlige nyhetsbrev.

* Lesertallet inkluderer ikke digital distribusjon.
Antall lesere: 40 000 (KANTAR Fagpresse 2023)
Opplag: 4 927; Frekvens: 7 utgaver pr år

0148

Kjøkkenskriveren, tidsskrift for matomsorg, er et fagtidsskrift for ledere og ansatte i storkjøkken og kantiner. Bladet utgis av Kost- og ernæringsforbundet.
Målsettingen for Kjøkkenskriveren er til enhver tid å være det beste fagbladet for alle som jobber med matomsorg og produksjon av måltider i kantiner og institusjoner.

Temaene favner fra ledelse, drift og teknologi til oppskrifter og spesialkost. Fagartiklene i Kjøkkenskriveren er grundige, informative og faglig relevante både i storkjøkken, undervisning og matindustri. Bladet dekker også messer, fagkonferanser og konkurranser. Kjøkkenskriveren er uunnværlig for den som vil holde seg orientert om hva som skjer innen offentlig matomsorg.
Antall lesere: 13 000 (KANTAR Fagpresse 2022)
Opplag: 2 591; Frekvens: 6 utgaver pr år

0135

Vinforum er et forbrukerorientert tidsskrift for mat- og vininteresserte. Vi tester regelmessig deler av Vinmonopolets assortement, presenterer stoff som gradvis skal utvikle lesernes kompetanse og interesse for vin alene og sammen med mat.

Opplag: 1 985; Frekvens: 5 utgaver pr år

0118

Dagligvarehandelen er Norges eneste ukeavis for dagligvarebransjen. Avisen har en utpreget aktualitetsprofil, med bred nyhetsdekning og omfattende reportasjestoff fra bransjen i inn- og utland. Dagligvarehandelen går i dybden i en rekke temautgaver og minitemaer med stor nytteverdi for målgruppen.



89% leser Dagligvarehandelen, 95% av lederne i dagligvarehandelen og 77% i kiosk/bensin/service. Kilde: Kantar 2019.



Daglige oppdateringer av bransjenyheter i nyhetsbrev og på dagligvarehandelen.no
Antall lesere: 65 000 (KANTAR Media Fagpresse 2019)
Opplag: 13 904; Frekvens: 35 utgaver pr år

0097

Skoforlaget as er utgiver av trykksaker for skobransjen, deriblant magasinet SKO. Magasinet SKO utgis på abonnementsbasis til produsenter, leverandører og detaljister i bransjen. En viktig målgruppe er også betjeningen i butikkene, som gjennom bladet kan følge med i trender, materialutvalg, den nyeste statistikken, aktuelle arrangementer og kurstilbud. Magasinet SKO informerer om aktiviteter, personer og bedrifter av interesse for bransjen, innen- og utenlandske messer, skopleie og produksjonsnyheter, omsetningsstatistikk og bransjens utvikling og tilstand.

Opplag: 592; Frekvens: 4 utgaver pr år

0055

Kjøttbransjen er et faglig, markeds- og næringspolitisk organ for den private kjøttbransjen i Norge. Bladet representerer alle ledd i bransjen fra slakterier via foredling og industri til detaljist. Kjøttbransjen representerer den private kjøttbransjens interesser overfor myndighetene, andre media, konkurrerende omsetningsorganisasjoner og betydelige kundegrupper.

Opplag: 1 029; Frekvens: 8 utgaver pr år

Tilbake til toppen