Transit magasin er Norges nye globale nettmagasin.
Archives
0507
Transit magasin er Norges nye globale nettmagasin.
0504
Noregs einaste allmenne tidsskrift for folkemusikk og folkedans.
Opplag: 1 708; Frekvens: 4 utgaver pr år
0503
Veteran er et interessemagasin for veteraner fra militære internasjonale operasjoner. Gjennom magasinet får leseren ta del i hvordan det er å tjenestegjøre ute, hvem som gjør det og mangfoldet av oppgaver disse menneskene har, og har hatt. Magasinet tar for seg alt fra personlige historier til forskningsstoff og relevante politiske saker. Veteran er Norges eneste veteranmagasin og utgis av Norges veteranforbund for internasjonale operasjoner (NVIO).
Frekvens: 4 utgaver pr år
0499
Josimar er et uavhengig, månedlig tidsskrift som dekker norsk og internasjonal fotball som fagfelt, kulturfenomen, samfunnsaktør og forretningsområde. Tidsskriftet kom med sin første utgave i april 2009.
Frekvens: 8 utgaver pr år
0497
Trav og Galopp-Nytt ble etablert i 1949 og er dermed Norges eldste, så vel som største, blad for trav- og galoppsport. Vi kommer ut to ganger per uke og har en omfattende nyhets- og reportasjevirksomhet fra den nasjonale og internasjonale hestesporten.Vi publiserer startlister, tips og referat fra samtlige trav- og galoppløp i Norge.
Vi er et fagblad som dekker avl og andre fagområder.
Bladet representerer den største og bredeste markedsplassen for forretningsannonser og kjøp/salg av hester.
Opplag: 5 339; Frekvens: 104 utgaver pr år
0490
Bobil og Caravan Magasinet, BoCM, er Norges største fagtidsskrift for campere med bobil, campingvogn eller telt. I BoCM presenteres nyheter fra produsenter, importører og forhandlere innen caravanbransjen. I tillegg dekkes en lang rekke reisemål i inn- og utland i form av reisereportasjer og oppsøkende journalistikk. Magasinet tar også opp viktige samfunnsspørsmål tilknyttet miljø, drivstoff, innovasjon og ny teknologi innen bransjen. Myndighetene føles på «pulsen» og følges tett. BoCM reiser også kritiske spørsmål til myndigheter og andre når det er nødvendig. Magasinet eies og utgis av Norsk Bobil og Caravan Club, med helt uavhengig redaksjon.
Norsk Bobil og Caravan Club (NBCC), stiftet i 1960, er Norges største og eldste interesseorganisasjon for alle med bobil og campingvogn. NBCC har over 20000 medlemsfamilier og arbeider for bedre campingopplevelser, sosiale opplevelser, inspirasjon, praktiske tips og råd, og økonomiske medlemsgoder. Organisasjonen har lokalavdelinger spredt over hele landet registrert i 11 regioner. NBCC er en partipolitisk nøytral organisasjon som skal ivareta medlemmenes interesser overfor myndigheter, organisasjoner, virksomheter og andre med tilknytning til caravanbransjen.
Opplag: 20 922; Frekvens: 6 utgaver pr år
0489
Gamer.no er Norges største og viktigste nettsted for dataspill og e-sport som oppdateres daglig.
Antall lesere: 70 000 (Google Analytics)
0487
Magasinet omhandler friluftsliv fra det enkle til det ekstreme, korte turer og lange turer i Norge i de fire årstider. Laget av turfolk for turfolk. Friluftsliv gir leserne redaksjonelt stoff til inspirasjon og kunnskap til mer friluftsliv i naturen på en miljøvennlig måte.
Opplag: 5 050; Frekvens: 6 utgaver pr år
0483
Agenda Magasin er et nettmagasin for politisk analyse, intervjuer, anmeldelser og reportasjer.
Målet er å skape et idéverksted med faktabaserte, konstruktive og framtidsrettede tekster, der det stilles gode samtidsdiagnoser og skrives ut relevante resepter, pakket inn i en språklig emballasje som ikke smaker stram medisin.
Tekster publisert i Agenda Magasin uttrykker den enkelte skribents mening og er ikke nødvendigvis representative for redaksjonens syn.
0480
UTE er et moderne friluftsmagasin. UTE gir leseren turinspirasjon, reisereportasjer fra hele verden, fantastiske bilder, matoppskrifter, produkttips og solide produkttester.
UTE fokuserer på aktivitetene Topptur på ski, Fjellski, Turlangrenn, Fjellvandring, Tinderangling, Stiløping og Havkajakk.
UTE-leserne drømmer ikke om å være ute, de ER ute.
I UTE vil du kunne kommunisere til en kvalitetsbevisst og aktiv målgruppe som benytter mye tid og ressurser på naturopplevelser og utstyr til aktivitetene de er så veldig glade i.